Strona Główna Belxena 8.4 RPG

Forum poświęcone powstawaniu Belxena OTS


#1 2009-05-02 20:51:07

Wiesiu

Administrator

Zarejestrowany: 2009-04-03
Posty: 59
Punktów :   

Czary na pomaranczowo

Najpierw musimy otworzyć plik o nazwie game.cpp,
następnie odnajdujemy kawałek kodu:

Kod:

result = g_spells->playerSaySpell(player, type, text);
    if(result == TALKACTION_BREAK)
        return internalCreatureSay(player, SPEAK_SAY, text);
    else if(result == TALKACTION_FAILED)
        return true;

Zmieniamy linijkę
Kod:

return internalCreatureSay(player, SPEAK_SAY, text);

na
Kod:

return internalCreatureSay(player, SPEAK_MONSTER_SAY, text);

Zapisujemy, kompilujemy naszego ots'a.


http://images.net.pl/file/u6iur6fo6sojbxta16uv.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.098 seconds, 11 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mamjuzdosc.pun.pl www.wwegame-gra.pun.pl www.6teen.pun.pl www.swinkimorskie.pun.pl www.pokemon-adventure.pun.pl