Wiesiu - 2009-05-02 09:40:33

Ostatnio znalazłem dobry scrypcik, który pozwala nam na wylootowanie z monstera klucza z action id.

Zaczynamy

Tworzymy w data/creaturescript/script plik
Doorkey.lua
Kod:

function onDeath(cid, corpse, killer)
    local key = 2089 -- key number
    local creaturename = getCreatureName(cid)
    if creaturename == 'demon' then -- monster name
        local key = doAddContainerItem(corpse, key, 1)
        doSetItemActionId(key, 6000) -- action ID, same as door action ID
    end
end

Następnie dodajemy linijkę w creaturescripts.xml (data/creaturescript)

Kod:

<event type="death" name="DoorKey" script="Doorkey.lua"/>

Powyższy scrypt daje klucz który wypada z demona. Żeby on wypadał w pliku demon.xml (data/monsters) musimy dodać (np przed loot, /loot) taką linijkę
Kod:

<script>
<event name="DoorKey"/>
</script>

Dla wyjaśnienia tutaj w przedziale ' ' wpisujemy nazwę potwora
Kod:

if creaturename == 'demon' then -- monster name

Tutaj zmieniamy id klucza
Kod:

local key = 2089 -- key number

A tutaj action id tego klucza
Kod:

doSetItemActionId(key, 6000) -- action ID, same as door action ID

www.wresling.pun.pl www.ochronauwb.pun.pl www.eps2011.pun.pl www.bagietka.pun.pl www.narutograrpg.pun.pl